YLEISTÄ MAKSAMISESTA

Seuran jäsenmaksu maksetaan kerran vuodessa, joten seuran jäsenyys on voimassa koko vuoden. Jäsenmaksu on yhdistyslain mukainen ja sen tulee olla kirjanpitokauden mittainen. Jäsenmaksun suuruudesta päättää kaikille jäsenille avoin syyskokous.

Kausimaksulla voi osallistua tunneillemme syys-/kevät-/kesäkauden ajan niin pitkään, kuin tuntia pidetään. 

Jäsen- ja kausimaksut laskutetaan sähköpostitse. Ota kopio maksusta mukaan ensimmäiselle tunnille, jotta saat kauden tarran korttiisi. Jäsenkortti tulee näyttää ohjaajalle aina tunnin aluksi.

Kertamaksulla voi käydä tunneilla, jolloin kaudelle ei tarvitse ilmoittautua. Kertamaksu maksetaan ohjaajalle, joten mukaan on varattava ehdottomasti tasaraha. Jos jossain vaiheessa haluaa liittyä jäseneksi, lukukaudella maksetut kertamaksut vähennetään maksettavana olevasta kausimaksusta.

Tutustumiskerta sekä lasten että aikuisten tunneille on maksutonta (ei mahdollista vesiliikunnassa). Sovithan osallistumisesta ohjaajan kanssa paikan päällä.

HUOM! Jos kausimaksu maksetaan sähköisen liikuntaedun sijaan vielä paperisilla liikuntaseteleillä, on jumppaan osallistuvan ehdottomasti varattava mukaansa mahdollinen tasaraha liikuntasetelien lisäksi. Setelit tulee olla kiinnitetty laskuun tai ilmoittautumislomakkeeseen.